arayalım

6.5.11

terrible 2



Şu 2 yaş sendromu nedir ?Anlayan varsa bana anlatsın çünkü ben dün akşamdan sonra dumur vaziyetteyim.Rüzgar'ı herzamanki gibi dışarı çıkardım akşamüstü 5 sularında yarım saatlık bir park macerasından sonra 1 posta ağlayarak eve girdik neyse allahtan evde Ayşe(yardımcımız) vardı da sakinleşmesi kısa sürdü 2. denememizse Özge(my dude)&Elisa(rüzgar's dude)'nın gelmesiyle oldu.Hıdrallez olayı yüzünden heryer curcunaydı.Baloncular,ışıklı oyuncaklar satanlar,ne ararsanız vardı bi okadar da insan kalabalığı.Davul zurna çalanlar ,arabayla geçerken durup 2 göbek atıp tekrar arabaya binenler,gül satanlar ....Doğal olarak bu durum bizimkilerin çok hoşuna gitti.Tenha bir yer bulup oturduk ve kalabalığı seyrettik saat oldu 11 .Rüzgar'ın da uykusu geldi diyerekten eve yollandık.İşte o an yani evin kapısından girdiğimizde Rüzgar'da film koptu.Bir ağlamak bir ağlamak ben böyle birşey görmedim kendini yere attı salya sümük ağladı önce sakinleştirmeye çalıştım mimkün değil beni duymuyor,balkona çıkarayım istemiyor ,kucağıma alayım kendini atıyor,benim sinirler gerildi tamam dedim benim dediğim olacak gece 11.30 da sokakta dolaşacak halimiz yok saat 5'ten beri dışardayız hem bende yoruldum ,her istediğini yaptım daha ne istiyor ki dedim bırakayım birazcık ağlasın susar ilgilenmemeyim dedim yok çocuğu 2 dk bıraktım hala ağlıyor ve üstüne üstlük kendi kendini öğürtüp kusuyor,dayanamadım tabii panikledimde çünkü fenalaşacak bişey olacak sandım aldım kaptığım gibi dışarı çıkardım asansörde sustu birşey olmamış gibi sırıttı.Keşke bi fotoğraf makinası olsaydı da o anki yüz ifademi çekseydi birileri.:) Dışarda atılan 15 dk lık bir turdan sonra(babayla) 12 de uyumuştu bizim toddler.Neyse bu günüde atlattık ama şimdi her dışarı çıktığımızda yine aynı şey olacak diye korkuyorum!!!Keşke 1 dilekte bununla ilgili dileseymişim :)))

Hiç yorum yok: