arayalım

4.5.11

unknown



Bu aralar film izleme konusunda kendimi aştım.Thor'u izledikten sonra unknown(kimliksiz) filmi bana iyi geldi.Aksiyonu boldu fakat öyle saçma sapan aksiyon yoktu bu açıdan beğendiğim bir film.Konusuysa gerçekten ilginçti benim başıma gelse napardım diye düşünmedim desem yalan olur.Filmi Cinebonus'ta izledik İzmir Balçova'daki donduk diyebilirim klimaları biraz abartmışlar.2. sevmediğim şeyse 15 dk reklamlar :( reklamverenler bence boşuna reklam vermeyin çünkü çoğunluk reklamın bitmesine yakın sinemaya giriyor.Bu arada evo'ya(my dud) bi not iyiki söz dökmiycem ısrarlarına rağmen bizi çikolata şelalesi içinde çilek+muz+kiwi kombinasyonuyla içeri almamışlar çünkü emin ol bu aksiyonda onu zor yerdin :))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bi gerkin bi atraksiyon pfff nerde eski huzurlu sakiin aşk dolu filmler her yerde bi entrika bir gerilim bir daral sinemaya gitmekten soğuttular beni :/